PUSTA ŚCIANA



Pusta ściana
Pusta ściana? Brak pomysłów?
Niektórzy was posiadają w swoim domu, mieszkaniu, pokoju, pustą niezagospodarowaną ścianę i kompletnie nie ma na nią pomysłów. Obrazy, plakaty, fototapety, które możemy znaleźć w sklepach są pospolite i prawie każdy 
ma je w swoim domu a my chcielibyśmy coś oryginalnego. Najlepiej zrobić to samemu. W Internecie znajdziemy inspiracje do stworzenia naszego dzieła ;).


Ja od dawnego czasu mam słabość do magazynu ELLE i posiadam jego wielką kolekcje. Postanowiłam wykorzystać przepiękne okładki i stworzyć z nich coś 
 w rodzaju kolażu.




10 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie mam pomysłu na puste przestrzenie :* Heheh brak tej weny!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, swietny pomysl ;3 borykalam sie wlasnie z tym problemem, cotu rzucic na swoja scianke i juz mam kreatywne rozwiazanie ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje i już wchodzę 💞💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi magazynami. Ja będę robić ten napis PRADA Marfa, który też pokazałaś w inspiracjach. :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad tym napisem bo naprawdę robi wrażenie :)
      już wchodzę na bloga

      Usuń
  5. Uwielbiam puste przestrzenie, bo wtedy mogę wykazać się swoją kreatywnością i zaplanować je tak jak chcę! <3
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Womens Health :)
    Może wspólna obserwacja- zacznij :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blondemind , Blogger